^Zpět na hlavní stránku

foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

Máme za sebou poslední den tábora, právě se odesílají fotky.. Děti strávily celý den různými hrami a přípravou scének na večerní závěrečný táborák, počasí nám přálo.. teplo, ale ne horko, k obědu výborná svíčková omáčka, ke sváče rohlík s pomazánkou a melouny, prostě mňamka

Toto je můj poslední příspěvek, fotografie z posledního večera přidáme až zítra večer z domu.

DĚKUJEME ZA POZORNOST

Večer proběhla velkolepá párty, která se zaslouží svou galerii !!  Již ke zhlédnutí !!

Tak nakonec včera večer změna plánu, místo diskotéky bylo kino  a disco nás  čeká dnes večer. Jinak ráno jsme soutěžili ve škrábání brambor :-D, poté v požárním útoku, dohrávali vybíjenou obědovali skvělé kuřecí řízky, vařili svépomocí polévku a hráli spoustu dalších her ... Ted právě je 21 hodin a párty je v plném proudu :-D

Další den je za námi.. tentokrát super počasí, chvíli sluníčko, chvíli pod mrakem, prostě pohoda. K snídani bylo mslo s nutelou, oběd rajská omáčka s kolínky a večer nás čeká opékání párků.

Během dne pokračoval program, dnes jsme se naučili střílet z kuku, ze vzduchovek, pracovat s buzolou a svezli jsme se na opravdu dlouhé lanovce. večer ještě čeká děti stezka odvahy, ale pst :-D

Foto již v galerii

Dnešnímu dni předcházela večerní stezka odvahy a proto jsme ráno posunuli budíček, aby to děti mohly dospat... Dnešní den byl ve znamení cestování, ráno po snídani  jsme dohrávali vybíjenou a hlavně začal trénink na požární útok bez vody. Kolem 10 hodiny jsme se vydali na výlet na Ranč u kulhavého velblouda, takovou malou soukromou ZOO. Po návratu navečer  jsme dětem nechali osobní volno, aby mohly nabrat sílu na večerní diskotéku :-D

Máme za sebou opravdu horký den.. K snídani byl rohlík se šunkou, na obed meruňkové knedlíky a večeři obstarali obložené housky. Samozřejmě dbáme na pitný rešim a snažíme se aktivity a hry dělat ve stínu a v lese, ono to ani jinak nejde...pokračuje tradiční dobývání hradu, vybíjená, džberovky, klouzačka a samozřejmě koupání v Borečáku  :-D